Recents in Beach

Nasıl Çizilir? - Tweety - ÇİZİM OKULU

Merhabalar bu gün sizlerle yaramaz ve sevimli kuş Tweety'i çiziyoruz harika bir çizim oldu ben çizerken çok keyif aldım ayrıca çizimi adım adım video içerisinde anlatıyorum adımları izlerken kolayca sizde çizebilirsiniz kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum.




Video içerisinde bir ekran görüntüsünüde sizlerle paylaşıyorum bu videonun içeriği hakkında size bilgi verecektir.




Bu ve benzeri videolarımı beğeniyorsanız gelecek çizimde ne tür bir çizim görmek istediğinizi bana yorum olarak iletin sizler için gelecek videolarda çizeceğim.

Gelecek videoda görüşmek üzere hoşçakalın.



YouTube Kanalımı henüz keşfetmediyseniz bu blog sayesinde bu videoyu izliyorsanız Aşağıdaki bağlantıdan kanallarıma Abone Olabilirsiniz.


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar