Recents in Beach

KULAKLAR NASIL ÇİZİLİR?



Merhabalar, bu dersimizde kulak çiziminin adımlarını görerek nasıl kolay bir şekilde kulak çizimi yapabiliriz sorusuna yanıt arayacağız. Öncelikle Aşağıda verilmiş örnek çizim ilerleyişine göz atın bu 5 adımı şimdi detaylı şekilde hazırlayacağız. 



Adım 1. Kulağın dış şeklini çizerek başlayın, kulağın genellikle üst yarıya doğru nasıl daha geniş göründüğüne ve ardından aşağıya doğru inceldiğine dikkat edin. Üst kısım neredeyse bir evin çatısı gibidir. 


Adım 2. Kulağın kenarının ayrıntılarını çizin, örnekte sol tarafta çizginin ortaya doğru kıvrıldığına dikkat edin.

Adım 3. Bir noktada birleşen iki kavisli çizgiyi kullanarak kulak deliğini ekleyin.

Adım 4. Kulağın alt kısmını havza alanı şeklinde çizin, 2. adımda çizdiğimiz kenarın arkasında kıvrım oluşturacak eğri bölümünü çizin.(ince bir çizgi dikkatlice şekli inceleyin) Kulağın üst kısmına doğru, sol üstte bir yarım daire ile oluşturun bu son bölümü çizdikten sonra kulak üzerinde 'Y' şeklini göreceksiniz. Bu çizgiler kulağa bağlı olarak çok değişir, genel şekilleri anlamanıza yardımcı olması için çeşitli kulakları incelemenizi tavsiye ederim.





Adım 5. Gölgelendirme ekleyin, koyu renklerin nerede olduğuna dikkat edin ve formların birbiri üzerine nasıl katlandığını görmenize yardımcı olması için renkli kontur çizgilerini kullanın.

YouTube Kanalımı henüz keşfetmediyseniz bu blog sayesinde bu videoyu izliyorsanız Aşağıdaki bağlantıdan kanallarıma Abone Olabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar